Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Έντεκα ποιήματα για έναν χωρισμό που δεν τιτλοφορήθηκε ως τέτοιος

.





Η αρχή του τέλους

(ή αλλιώς πως κατάλαβα ότι όλα τέλειωσαν)





Ένα ζευγάρι χαμουρεύεται μπρος μου

ένα ρήγμα παράγεται εντός μου..


































Bad timming



σ’ αφήνω

να βρω τον εαυτό μου

είπες κι έφυγες.

Έψαξα το σπίτι,

κάτω από το κρεβάτι

μέσα στην ντουλάπα

πίσω από την πόρτα

ίσως στο μπαλκόνι να κρύφτηκε

ίσως να σου παράπεσε

κάπου στο γραφείο,

κι αν ήρθε η καθαρίστρια,

τότε γάμησέ τα

τώρα ο εαυτός σου

στην χωματερή θα λιάζεται

έληξε και χθες του ΟΤΑ η απεργία

Αυτό είναι που λένε

Bad timming



























Ωδή στην B.D.S.M. κοινότητα.



S.M. S.M.

Μπάτσοι Δικαστem.

B.D.S.M. B.D.S.M.

bάτσοι dικαστem












































Το κορίτσι μου



Το κορίτσι μου μια μέρα

γύρισε σπίτι με μελανιές στα γόνατα,

δεν έπεσε απ’ το ποδήλατο

δεν έπεσε στην σκάλα

την «έδεσε» η δασκάλα της

Το κορίτσι μου μια μέρα

δεν ήθελε να γυρίσει σπίτι,

δεν ήταν στην δασκάλα της

δεν ήταν με παρέα

δέθηκε μόνη της.

Το κορίτσι μου συνέχισε

να μην έρχεται σπίτι

να γεμίζει μελανιές

και να δένεται

Μόνη της, Με παρέα,

Δεν ξέρω, δεν με νοιάζει,

Ένα με νοιάζει μόνο

είναι σωστό να την λέω

«κορίτσι μου»;





























Μικρό διάλειμμα





-έχω μια γεύση τρικυμίας στα χείλη..



- το γιαούρτι

που φάγαμε

θα φταίει





































Ποια από τα παρακάτω ζευγάρια ελέγχονται με διάψευση

Ποια υπόθεση είναι ρηξικέλευθη.



Ελεεινό Απόσπασμα

Μαύρη Συμφορά

Απαίσιο Πλάσμα

Ειδεχθές Περιστατικό

Βρωμερή Συσχέτιση

Άσπρος Κύκνος

Εγώ Εσύ

Αυτό το μεταπτυχιακό μου χει

ζαλίσει τον έρωτα.






































Σπίτι μου, σπίτι σου ή και κάπου αλλού


Σπίτι μου

Σπίτι σου

ή και κάπου αλλού

Σπίτι μου

Σπίτι μου

ή και κάπου αλλού

Σπίτι μου

Σπίτι σου

Σπίτι μου ξανά

Σπίτι μου

Σπίτι σου

σε βαρέθηκα


































Κορίτσι για σπίτι



Είχα πυρετό

και μου ‘δωσες Ντεπόν

και είπα βρε αδερφέ,

αυτό είναι ένα κορίτσι για σπίτι!

Τώρα όμως

ο πόνος που με χάπια δεν περνάει

στην πλάτη με χτυπάει

και μου θυμίζει,

πως για άλλη μια φορά

παγιδεύτηκα

στην στερεότητα

παγιδεύτηκα

στα στερεότυπα































Πως ορίζω, ότι χωρίζω;


Δεν σε θέλω + Δεν με θέλεις = χωρίζουμε

Δεν σε θέλω + Με θέλεις = χωρίζουμε

Σε θέλω + Δεν με θέλεις = χωρίζουμε

Σε θέλω + Με θέλεις = Γιατί χωρίζουμε μάτια μου;



Ποτέ δεν θα καταλάβω την

αριθμητική

του έρωτα







































Μπροστά στο Νόμο



Τα λουλούδια ανθίζουν

τα πουλιά κελαηδούν

η γη γιορτάζει

και το μωρό μου με άφησε

στις πιο μεγάλες καύλες,


Κύριε Μέρφη,

Ε κύριε Μέρφη

προτιμώ να μου πέσει

η φέτα με την μαρμελάδα.



































Καψούρα




Αν ήμουν δυσκοίλια

θα έγραφα

στο αποχωρητήριο

αλλά είμαι καψούρα

και γράφω

γιατί μ’ αποχωρίστηκες.








.

2 σχόλια:

kranioUtopia είπε...

Γεια σου, lola hombre...
Μου αρέσει ο ρεαλισμός της ποίησής σου!

George Tsitiridis είπε...

katapliktika ...